7 juni 2013

Gbg-Arboga-Södertälje-Böda-Karlskrona-Umeå?

Hmm. Så ser i vart fall min preliminära plan för de närmaste veckorna ut!
Redan imorgon är det dags för challenger i Södertälje, Jenny och jag är andrarankade i turneringen efter Anna och Fia, men startfältet är nog det tuffaste hittills i sommar! Ser fram emot riktigt bra matcher!

Sedan drar vi rätt ner till Öland och en träningsvecka på Böda! Kommer bli helt jävla sjukt bra, det känner jag på mig. Jag ska bo på en camping några km bort från Böda sand tillsammans med Josef och Katrine, Sandra och Johan, samt Mia Hedgärde.

Ska bli så kul att få träna tillsammans igen, touren i Umeå närmar sig med stormsteg! Men före dess ska en challenger på Böda avklaras, samt midsommarfirande.

Men det är en annan historia.
Från finalen på Böda förra året som vi vann, mycket tack vare min exceptionellt stabila bagger....
Äh, kanske tur jag lät Kajsa sköta baggern ändå =)
Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar